Известие

Collapse
No announcement yet.

Гори масло?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    А, той друг се похвалил, че сипва Selenia HPX и че правил ремонт на глави, не този който задава въпросите! Що се обаждат тези хора в чуди теми не знам. Така само внасят объркване.
    Значи колегата vodafona си е за основен ремонт, но първо може да пробва с по-гъсто масълце. Ако си намали разхода -добре. Пък ако няма други оплаквания и няма пари за ремонт, да си кара само с доливане и без смяна на масло, както правят много хора и това е. То и без това си се подменя, като го гори. Ама с толкова оскъдна информация и толкова неясно поднесена, не виждам какъв друг съвет може да се даде.

    Comment


    • #17
      Б
      Last edited by Xtrime7; d.m.y г., 21:20.
      Алфа 145 2000г.1.6тс 120кс с чипче
      Кавазаки 1000к 130кс малко повече върви от алфичката

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Xtrime7 Покажи съобщение
        Брех,че много компетентни колеги имало.
        Това като личен упрек ли да го приемам?
        Ако според теб е нормално да имаш по литър масло загуба на 2500км -добре. И то от гъстото. Мислиш си, че всичко е наред и си караш -твое право. Но според някои това не е нормално. Ако те устройва ситуацията, караш си така и си доливаш колкото искаш, докато върви. Даже пестиш от смяна на масло, щото няма смисъл. Ако искаш, обаче, да си върнеш колата в заводските параметри -ремонтче. Дали ти харесва или не -твой проблем. И на мен не ми се спори!

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от Panchev Покажи съобщение
          А, той друг се похвалил, че сипва Selenia HPX и че правил ремонт на глави, не този който задава въпросите! Що се обаждат тези хора в чуди теми не знам. Така само внасят объркване.
          Значи колегата vodafona си е за основен ремонт, но първо може да пробва с по-гъсто масълце. Ако си намали разхода -добре. Пък ако няма други оплаквания и няма пари за ремонт, да си кара само с доливане и без смяна на масло, както правят много хора и това е. То и без това си се подменя, като го гори. Ама с толкова оскъдна информация и толкова неясно поднесена, не виждам какъв друг съвет може да се даде.
          Колега много крайно изказване е това за основния ремонт , аз просто изказвам мнение и впечетления от едно масло и мисля ме форума не се дели на свои чужди раздели , основният ремонт се прави като се опита сичко друго защото това се е нож с две остриета , и недеи вкарва филми в главата на човека като дори ни си чул колата как работи , като ходиш на лекар се изкашляш по телефона и той ти казва че си за сърдечна операция така ли дайте да не се плашим излишно няма смисъл

          Comment


          • #20
            w
            Last edited by Xtrime7; d.m.y г., 21:23. Основание: Не желая да има конфликти.За това си истривам постовете.
            Алфа 145 2000г.1.6тс 120кс с чипче
            Кавазаки 1000к 130кс малко повече върви от алфичката

            Comment


            • #21
              Пак си подържам тезата че ако за 5000км колата е изгорила 1л масло, може да си свирка колегата и да си се вози без да му пука. Относно мириса на бензин, той се появява понякога ако колата не е палена дълго време. За последното не съм много сигурен де.
              Fiat Punto 1.4GT 1996
              Hyundai Tucson 2.0 2007
              Renault Clio 1.5 2019

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от zilala Покажи съобщение
                Колега много крайно изказване е това за основния ремонт , аз просто изказвам мнение и впечетления от едно масло и мисля ме форума не се дели на свои чужди раздели , основният ремонт се прави като се опита сичко друго защото това се е нож с две остриета , и недеи вкарва филми в главата на човека като дори ни си чул колата как работи , като ходиш на лекар се изкашляш по телефона и той ти казва че си за сърдечна операция така ли дайте да не се плашим излишно няма смисъл
                Хубаво, аз се съгласявам, че това за основния ремонт е крайно и се извинявам, щото и аз го споменах, а пък наистина може да уплашим човека. Има много хора, които си карат така, доливат и продължават.
                И все пак литър на 5000 или 3 литра на 8000 са големичък разход. Моята е с приличен теч от пробката, на 116 000 км пише че е, а никой не знае колко са, и пак не губи толкова масло за тия километри.

                П.С. Темата се изроди доста - все пак има ли някой, който да каже на колегата дали е възможно това, което си го мисли с изгарянето на бензина от маслото (ако е имало такъв) и за това да е паднало нивото. И на мен ми стана интересно дали е възможна такава случка, пък и така ще помогнем повече от спора "колко масло трябва да гори", който сигурно вече е воден
                Last edited by Sm0k; d.m.y г., 21:37.
                Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
                Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

                Comment


                • #23
                  Ако е имало бензин в маслото ( друг е въпросът кво е правел там!), то тогава сместа, която се е получила в картера е била много рядка и "тънка" и е минавала отвсякъде. Затова двигателя го е изгорил като за световно. Обаче, според написаното, проблемът си е останал след смяна на маслото.

                  Comment


                  • #24
                    Колеги,следя ви цял следобед и всички говорят и никой не слуша.Бензина в маслото е нормално да се изпари след определен пробег.Отделен е въпроса,какво става с лагерите,филтъра и изобщо с мазителната уредба.Тая смес измива основно мотора и ха сетете се къде отиват боклуците.Разход от 2 литра на 8 000 км,прави разход от 250 грама на 1 000 км.Това още не е повод за основен ремонт.Такъв разход може да се получи и от свещи и кабели или изобщо от запалването.Защо-писах по темата.Запушен и мръсен отдушнук също.Масло всеки слага каквото му харесва.Вярно е,че Голда е по-подходящ от 20К за боксерите,но има и други добри масла.
                    Като пишете,мислете и за колегата,чиято е темата!Най-лесно е да му кажеме да си купи нова кола!
                    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                      Колеги,следя ви цял следобед и всички говорят и никой не слуша.Бензина в маслото е нормално да се изпари след определен пробег.Отделен е въпроса,какво става с лагерите,филтъра и изобщо с мазителната уредба....
                      А как може да се озове бензина в маслото, че, както казах, заинтересува ме казуса
                      Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
                      Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

                      Comment


                      • #26
                        Последния път,когато се сблъсках с тоя проблем,беше от разкачен маркуч на МАР сензора.Давеше мотора от бензин и той нормално си проникваше в маслото.Всъщност утре ще дозглобя и кача въпросния мотор.От Ситроен е,но е със същата електроника,като на боксерите с Магнетмарели.
                        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                        Comment


                        • #27
                          Не е ли всеизвесно че боксерите имат бензин в масло през зимата когато се карат на къси разстояния- 2км примерно. Това ми се случва всяка зима и бензина от картера се изгаря с маслените пари на дълъг път с изряден инжекцион(цялата електроника) разбира се. Също така поради богата смес, заради ландата, или сдухан двг заклепваше свещи. наи-често една и съща през зимата.
                          Last edited by vodafona; d.m.y г., 00:21.

                          Comment


                          • #28
                            Самия факт,че при обогатяване на сместа се е получило разреждане на маслото с бензин подсказва за износена бутало-цилиндрова група.При посочения разход на масло има влияние и състоянието на гумичките.За да си сигурен в състоянието на двигателя замери компресията и ще си направиш извод(дори и това да не е показателно за масления сегмент).

                            Comment

                            Working...
                            X